5 recomandări de alimentație pentru o piele mai strălucitoare

 

5 recomandări de alimentație pentru o piele mai strălucitoare

 

Există o mulțime de unguente, creme, loțiuni, medicamente și remedii naturale și nenaturale pentru o piele mai strălucitoare. Unele funcționează, altele nu. Un lucru pe care îl putem face, garantat, este să introducem aceste schimbări simple în alimentația noastră zilnică pentru a obține o piele mai strălucitoare.

Grăsimi esențiale

Iți place avocado? Știm că da, și ai noroc, deoarece avocado conține o mulțime de grăsimi sănătoase care ajută să păstrezi pielea strălucitoare și sănătoasă. Mai multe studii arată că femeile care au urmat o dietă bazată pe avocado au raportat o piele mai bună. Motivul este că grăsimile sănătoase decoperite în avocado mențin pielea elastică și suplă. Și nu doar avocado este o sursă excelentă; nucile, peștele gras și ouăle îmbogățite au un nivel ridicat de acizi grași Omega 3. Așadar, continuă să mănânci pâine prăjită cu avocado – este un plus pentru sănătatea ta.

Apă

Cine nu iubește îngrijirea gratuită a pielii? Apa este esențială în îngrijirea pielii. Primul lucru – renunță la sifon și bea mai multă apă plată. Încearcă să menții cel puțin opt pahare de apă pe tot parcursul zilei. Mai mult este mai bine, mai ales în timpul verii sau dacă locuiești într-un mediu cald și lucrezi în aer liber sau faci multe exerciții la sală. Se știe că ceaiul și cafeaua conțin în principal apă, dar cofeina poate contracara hidratarea pe care o obținem din apă, așa că încearcă să crești și consumul de ceai.

Carotenoizii și Vitamina A sunt soluțiile pentru o piele strălucitoare

Carotenoizii sunt substanța chimică din legume care le fac portocalii. Probabil ai auzit de beta-caroten, alias vitamina A, acel mic antioxidant pentru care plătim mulți bani cand vine sub formă de Retinol. Când mâncăm cartofi dulci, morcovi și alte legume portocalii, carotenoizii, un antioxidant, ne ajută pielea să rămână protejată împotriva soarelui. În timp ce lăudăm retinolul, să nu uităm că și aportul de vitamina A este esential pentru o piele sănătoasă.

Puterea soiei

Produsele din soia precum Tofu și Tempeh conțin izoflavone. Acestea pot reduce ridurile. Soia este, de asemenea, o sursă excelentă de grăsimi Omega 3 despre care am vorbit mai devreme. Așa că începe dieta cu produse din soia.

Semințe și nuci

Semințele de floarea-soarelui sunt o modalitate rapidă și ușoară de a introduce vitamina E în dieta ta. Vitamina E este esențială pentru o piele sănătoasă. O singură porție de semințe de floarea-soarelui aduce un aport în organism de cel puțin jumate din valoarea zilnică necesară de vitamina E. Migdalele și alunele sunt și ele recomandate pentru o alimentație bogată în vitamina E.

Dacă nu-ți plac semințele, spanacul și uleiul de măsline conțin, de asemenea, cantități mari de vitamina E. Semințele și nucile sunt opțiunile cele mai bune, mai ales dacă ești ocupat și pe fugă, dar totuși vrei să faci tot ce poți pentru a obține și meține o piele sănătoasă și strălucitoare.